תוכן לאתרים ודפי נחיתה בקיצור
- חברת Eden-Ink מייצרת תוכן לאתרים ודפי נחיתה בהתאם לשפת קהלי היעד וחזון החברה כמותג ואישיות
- המטרה היא להעניק ללקוח חוויית משתמש בלתי נשכחת עם מסרים חזקים, שהופכת אותו ללקוח שנהנה לקנות ולגלוש באתר
- לאחר תהליך אפיון שפה מקיף, מזקקים מערך עבודה מסודר שבתומו האתר שלך (מוקף בעיגול) ידבר עם קהלי היעד בשפה שלהם ויעורר בהם תחושות של ביטחון ואמון במותג


מרגישים שדווקא השפה היא עקב האכילס באתר שלכם?
העיצוב מבריק, הממשק נוח ומותאם למשתמש, אבל המילים פשוט לא מעבירות את המסר? הגעת למקום הנכון ✅.
חברת Eden-Ink מצטיינת ביצירת תוכן לאתרים ודפי נחיתה שגורמים ללקוחות לעצור, ליהנות לגלוש ולקנות בקלות. התכנים שלנו מבוססים על תורת הקופי והמיקרו קופי הגורסת כי על כל בית עסק לדבר בשפה של קהל היעד המרכזי שלו, תוך התחשבות בחזון ובחוקי הברזל של החברה.
כדי לבלוט בשוק, כל עסק חייב להתבדל בשפה משלו, עם סלנג וסטייל משלו. השפה מגדירה את האישיות של המותג העסקי, ומעבירה ללקוחות מסרים אותנטיים ועקביים שלאורך זמן מבססים מערכת יחסים מעמיקה בין המותג ללקוח.
כתיבה קולחת ואנושית מסוג זה גורמת ללקוחות פוטנציאליים לעבור חוויה טבעית בעלת משוב חיובי, שמייצרת חיבור אותנטי בינם לבין המותג ומעודדת אותם להעמיק באתר החברה לאורך זמן. המסרים האותנטיים והעקביים מבססים מערכת יחסים רגשית בין המותג ללקוח, שעם הזמן גם מביאה לרכישות קבועות.
איך אנחנו עושים את זה?
- מאפיינים את השפה העסקית של החברה שלך על ידי הגדרת מסרי החברה, הפרסונה של קהלי היעד העיקריים (לרבות שפתם, הרגלי הצריכה וחוויית המשתמש שלהם) ותיווך ביניהם
- יוצקים תוכן לאתרים ודפי נחיתה בזכות תהליך עבודה מקצועי ויצירתי שמטרתו להתאים את התוכן הדיגיטלי והמודפס של המותג לשפה החדשה
- מאפיינים את השפה העסקית של החברה שלך על ידי הגדרת מסרי החברה, הפרסונה של קהלי היעד העיקריים (לרבות שפתם, הרגלי הצריכה וחוויית המשתמש שלהם) ותיווך ביניהם
