עריכת סרטונים לעסקים – כל המידע

עריכת סרטונים לעסקים

תוכן עניינים

עריכת סרטונים לעסקים – כל המידע

עריכת סרטונים לעסקים היא כלי שיווקי חיוני לכל עסק, כי סרטונים הם הלחם והחמאה של העסק בעידן הדיגיטלי. בזכות היכולת להעביר מסר מדויק ואפקטיבי בכמה שניות, הם הפכו לאחת מהדרכים היעילות ביותר להניע לקוחות לפעולה.

לפי נתונים בשטח, סרטונים יכולים להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים בקצב של פי שלושה בהשוואה לתכנים אחרים, כמו טקסטים ותמונות. אז אם אתם בעלי עסק, באמת, למה אתם מחכים???

אם אתם עדיין צריכים קצת שכנוע להבין למה סרטונים הם ההווה והעתיד של עולם השיווק, עריכת סרטונים לעסקים גם עוזרת ללקוח הפוטנציאלי להתחבר לעסק ולהבין במהירות את המהות שלו ומה הוא מציע, כי הוא מועבר בצורה קולחת ומדויקת לעומת תמונה או טקסט, שלרוב מצריכים יותר זמן להתמקד ולהבין.
נכון, תמונה אמנם יכולה לשדר מסר, אך הפרשנות של התמונה עבור כל לקוח משתנה בהתאם לתפיסתו האישית. לעומת זאת, עריכת סרטון לעסק מאפשר לכם לשלוט במסר, להציג את השפה הייחודית של המותג שלכם, ולהניע את הלקוח לפעולה בצורה ממוקדת וברורה תוך דקה וחצי בלבד! זה מדהים.

לא בטוחים מה זה עריכת סרטונים? לחצו כאן.

אלו סוגי סרטונים קיימים, ומהם סגנונות ההפקה העיקריים?

לפני שנעמיק בסוגים המומלצים של עריכת סרטונים לעסק שלכם, כדאי להכיר את שני הסגנונות העיקריים של סרטונים, שניתן לבחור מהם או לשלב ביניהם.

  1. סרטוני מצלמה –  עריכת סרטונים לעסקים שכוללים צילום חי ומציאותי שנערך ליצירה של סרטון מקצועי. היתרון של סרטונים מסוג זה הוא שהם משדרים חום ואותנטיות ומאפשרים ללקוחות להתחבר לאושיות בעסק ולעסק עצמו. סרטוני מצלמה גם מעניקים תחושת אמינות ויוצרים בלקוחות תחושה שהם מכירים את העסק מבפנים. עם זאת, סרטונים כאלו עלולים להיראות מאוד מכירתיים או משעממים לפעמים, לכן חשוב להוסיף אפקטים ופאנצ'ים כדי לשמור על עניין לאורך הסרטון.
  2. סרטוני אנימציה –  עריכת סרטונים לעסקים שמורכבים מתוכן גרפי, ומספקים חוויית צפייה קלילה וצבעונית. בזכות סרטוני אנימציה, ניתן לעורר עניין רב יותר בלקוחות בצורה ויזואלית ומושכת. הם מושכים את העין, מעניינים מאוד, לרוב מצחיקים בטוב טעם ויכולים להיות מפתיעים ואטרקטיביים מאוד. אמנם הסרטונים פחות אישיים, אך הם מתאימים במיוחד להמחשה של רעיונות מסובכים או מוצרי טכנולוגיה, וגם מתאימים לקהלי יעד מסוימים כמו ילדים ומשפחות, קהל צעיר ואנרגטי וכדומה.

כדי לבחור איזה סרטון מתאים עבור העסק שלכם, כדאי קודם כל לשאול את עצמכם מה המטרה של הסרטון, מהו סוג העסק שלכם ומהם המסרים שאתם רוצים להעביר. ככל שהעסק שלכם הוא יותר מקצועי, חם ואישי, כדאי לבחור בסרטוני מצלמה. אם מדובר בעסק שמכוון לקהל צעיר, סרטון על מוצר או טכנולוגיה ואפילו סרטון למצגת משקיעים, פעמים רבות כדאי ואפילו מומלץ לבחור סרטון אנימציה מעניין, שיכול גם להפוך לוויראלי בקלות.

סוגי הסרטונים העיקריים לעסק שלכם

  • סרטוני תדמית –  עריכת סרטונים לעסקים שמטרתם להציג את העסק בצורה קולחת ומחמיאה, ולהבהיר ללקוחות מהם הזהות, החזון והמשימה שלו. בסרטונים אלו תמצאו הסברים על תחומי העיסוק של החברה, השירותים שהיא מספקת, והחזון שמניע אותה, כמו גם סיבות לבחור בבית העסק שמבדלות אותו מיתר מתחריו. הסרטונים לרוב יופיעו באתר העסק וברשתות החברתיות.
  • סטוריז ורילסים  – סרטונים קצרים וענייניים לרשתות החברתיות כמו אינסטגרם, טיקטוק ופייסבוק. המטרה היא ליצור סרטונים שמשדרים עניין ומהירות, ומיועדים למשוך את תשומת לב הגולשים. סרטונים אלו כוללים קריאה לפעולה ומטרתם להוביל את הלקוחות לאתר החברה להיכרות ורכישת שירותים ומוצרים, להשתתפות במבצע, למעורבות בפוסט או למעקב אחרי העסק.
  • פרסומות וסרטוני מצלמה  – פרסומות טלוויזיה ואינטרנט הן סרטונים מקצועיים המשלבים קריאייטיב, שחקנים ותפאורה להפקה איכותית. פרסומות יכולות להיות שידור בטלוויזיה או במדיה דיגיטלית, והן כוללות לרוב סיפור קצר או הצגת יתרונות המוצר. פרסומות אלו מגיעות לרוב עם סיפור יצירתי ומדויק שפונה ללקוחות בצורה ישירה ומכוונת.
  • סרטונים לסטארטאפים ומשקיעים  – סטארטאפים רבים נעזרים בסרטונים כדי להציג את הרעיונות והפטנטים שלהם למשקיעים. הסרטונים כוללים מידע על המוצר או הפיתוח בצורה שיווקית, ומטרתם לרגש ולמשוך את המשקיעים הפוטנציאליים. הסרטונים לרוב מוצגים בתחילת פגישות משקיעים, ומעניקים סקירה ברורה שמסייעת למשקיעים להבין את הפוטנציאל של המוצר.
  • סרטוני "איך ל"… – חברות רבות מציעות סרטוני הדרכה שמסבירים כיצד להשתמש במוצרים שלהם. סרטוני הדרכה מאפשרים למשתמשים להכיר את המוצר במהירות, להתמצא בתפעול ראשוני ולספק להם פתרונות לשאלות נפוצות. סרטונים אלו לרוב נמצאים במרכזי עזרה באתר החברה ומשווקים גם ברשתות החברתיות למטרות סיוע ללקוחות שלא מודעים למרכז.

איך עובד תהליך עריכת סרטונים לעסקים עם עדן אינק?

בעדן אינק עריכת סרטונים לעסקים מתחילה תמיד מהבנת הצרכים המדויקים של העסק ומהמסר המרכזי שהסרטון אמור להעביר.

בשלב הראשון עורכים שיחה לאפיון צרכי העסק, מה המסר שיש להעביר, הפלטפורמות בהן ישודר ולהגדרת קהל היעד. לאחר מכן מגדירים את אורכו וסגנונו של הסרטון (תדמיתי, שיווקי או הדרכתי), ובונים את הסטוריבורד והתסריט כדי למפות את כל התהליך בצורה מסודרת.

לאחר מכן אוספים את כל חומרי הגלם הנדרשים: צילומים וקטעי וידאו רלוונטיים, תמונות, מוזיקה, וקטעי קול וקריינות. השלב הבא הוא שלב העריכה, שבו עורך הסרטונים משתמש בתוכנות מתקדמות כדי לחתוך, לחבר, ולהוסיף אפקטים בהתאם לתכנון. תהליך זה כולל שילוב של מוזיקה, כתוביות ואינפוגרפיקה, כדי להפוך את הסרטון לברור, מזמין ומכירתי.

השלב האחרון של עריכת סרטונים לעסקים כולל הוספת אפקטים ושיפורים חזותיים וקוליים, הטמעת לוגו החברה והוספת קרדיטים. לאחר שהסרטון מוכן, הוא נמסר לבעל העסק לצורך משוב סופי. במידת הצורך מבוצעים שיפורים נוספים עד שהסרטון מושלם ומוכן לשימוש.

לסיכום

סרטונים מקצועיים יכולים להיות כלי רב עוצמה עבור העסק שלכם. הם משדרים מסרים בצורה יעילה וברורה, ומספקים ללקוחות חוויית צפייה בלתי נשכחת.

Eden-Ink מתמחה בתהליכי עריכת סרטונים לעסקים עבור עסקים מכל התחומים, ומספקת ללקוחותיה סרטונים איכותיים שמספקים תוצאות ממשיות. אם אתם מעוניינים לשדרג את העסק שלכם עם סרטונים מעוררי השראה ומניעים לפעולה, השביל הזה מתחיל כאן… לחצו כאן לפרטים נוספים.

אהבתם? שתפו...